Saturday, 25 August 2012

AKU SEORANG BLOGGER BARU




Assalamuallaikum kepada semua yang sudi baca blog saya ini.nama saya akim,saya blogger yang baru nak ceburi dalam bidang ini.Blog ini menceritakan semua kisah2 dan cerita2 yang ade kt bumi ini.Tapi satu je yang xde dalam blog ini ialah tentang gosip.gosip ape2 je la.gosip artis ke ape ke..sume xde..xkan ad gosip dalam blog ini.

jadi sesiapa yang baik hati bolehlah jadi followers saya.sesiapa yang follow saya akan follow balik dan jangan lupe tinggalkankomen anda di blog ini.yang yang terakhir saya nak kata tlong support saya dalam bidang ini.sekian....

:)

1 comment:

  1. salam..follow dah,.... jom tambah kenalan baru >> http://iznawzi.blogspot.com/2012/08/rakan-baru-anda.html

    ReplyDelete

komen la apa korang nak komen pun tapi jangan maki2 sudahlah sebab ini adalah blog personal